Название Скачать
1  Перспективный план развития  
2 План развития ДО  

ДАМУДЫҢ ПЕРСПЕКТИВАЛЫҚ ЖОСПАРЫ

"Айгөлек" бөбекжай-балабақшасы " МКҚК

2022-2025 жылдарға арналған

Ақпараттық анықтама

1

 Толық атауы

Коммуналдық мемлекеттік қазыналық

"Айгөлек" бөбекжай-балабақшасы " кәсіпорны

2

 Заңды мекенжайы

Ақтөбе облысы, Қарғалы ауданы,

Бадамша ауылы ,Әйтеке би көшесі, 28 А

телефон 8(71342) 22068

3

Электрондық мекенжайы

 Aigolek_ Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

4

 Мекеме түрі

мемлекеттік

5

 Оқыту тілі

қазақ, орыс

6

Құрылған жылы

1980ж

7

қабаттар саны

2-қаббат

8

жобалық қуаты

160

9

жұмыс режимі

 9 сағат

 10

 топтар саны

 7 топ, оның ішінде: мемлекеттік тілде оқытатын және тәрбиелеу- 4 топ ;орыс тілінде оқытатын және тәрбиелеу -3 топ,

11

барлығы жұмысшылар

42

12

педагог қызметкерлердің саны: педагог қызметкерлердің саны:

21

Нормативтік-құқықтық құжаттар:

  1. "Білім туралы" Қазақстан Республикасының Заңы https://adilet.zan.kz/rus/docs/Z070000319
  2. "Педагог мәртебесі туралы" Қазақстан Республикасының Заңы https://adilet.zan.kz/rus/docs/Z1900000293
  3. "Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы" Қазақстан Республикасының Заңы https://adilet.zan.kz/rus/docs/Z020000345
  4. "Ойыншықтардың қауіпсіздігі туралы" Қазақстан Республикасының Заңы https://adilet.zan.kz/rus/docs/Z070000306
  5. "Мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы" Қазақстан Республикасының Заңы https://adilet.zan.kz/rus/docs/Z020000343
  6. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды дамыту моделі https://adilet.zan.kz/rus/docs/P2100000137
  7. "Мектепке дейінгі ұйымдар мен балалар үйлеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар" санитариялық қағидалары https://adilet.zan.kz/rus/docs/V2100023469
  8. Білім берудің барлық деңгейлеріндегі мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1800017669
  9. Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарлары https://adilet.zan.kz/rus/docs/V1200008275
  10. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламалары https://adilet.zan.kz/rus/docs/V1600014235/history
  11. Тиісті типтер мен түрлердің білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидалары https://adilet.zan.kz/rus/docs/V1800017657
  12. Мектепке дейінгі ұйымдар үшін білім беру қызметтерін көрсетудің үлгілік шартының нысандары https://adilet.zan.kz/rus/docs/V1600013227
  13. Мемлекеттік білім беру ұйымдары қызметкерлерінің үлгілік штаттары https://adilet.zan.kz/rus/docs/P080000077_
  14. Педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген адамдар лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамалары https://adilet.zan.kz/rus/docs/V090005750_
  15. Жабдықпен және жиһазбен жарақтандыру нормалары https://adilet.zan.kz/rus/docs/V1600013272
  16. Қамқоршылық кеңестің жұмысын ұйымдастырудың үлгілік қағидалары және оны білім беру ұйымдарында сайлау тәртібі https://adilet.zan.kz/rus/docs/V1700015584 8
  17. Мектепке дейінгі және орта білім беру ұйымдарын бейнебақылау жүйелерімен жарақтандыруға қойылатын стандарттар мен талаптар https://adilet.zan.kz/rus/docs/V1900018239/info
  18. Мектепке дейінгі білім беру саласында мемлекеттік қызметтер көрсету қағидалары https://adilet.zan.kz/rus/docs/V2000020883
  19. Орта білім беру ұйымдарына, мектепке дейінгі ұйымдарға, орта білім беру ұйымдарына арналған оқу-әдістемелік кешендерге арналған оқулықтардың, оның ішінде электрондық нысандағы оқулықтардың тізбесі https://adilet.zan.kz/rus/docs/V2000020708

«Айгөлек» бөбекжай-балабақшасы»  МКҚК дамытудың перспективалық жоспарының паспорты

          Атауы

"Айгөлек" бөбекжай-балабақшасы " коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорнын дамытудың перспективалық жоспары

   Әзірлеушілер

       жоспар

директоры, әдіскер

 

 Орындаушылар

әкімшілік және педагогикалық ұжым, ата-аналар қоғамы

 

 

Іске асырудың негізгі кезеңдері

1 кезең-дайындық кезеңі: 2022-2023 жыл

- дамудың проблемалары мен перспективалық бағыттарын анықтау.

- қолда бар ресурстарды диагностикалау, жоспарды іске асыру үшін жағдайлар іздеу

2 кезең-негізгі кезең: 2023-2024 жыл

- негізгі бағыттар бойынша жоспарды іске асыру.

- инновациялар мен қайта құруларды сынақтан өткізу, оларды ағымдағы жұмысқа енгізу.

- жағымсыз құбылыстарды түзету және алдын алу.

3 кезең – қорытынды – жалпылау: 2024-2025

- негізгі бағыттар бойынша қызмет нәтижелерін мақсаттар мен міндеттермен байланыстыру және қорытындылау.

 

 

 Мақсаты

 

Заманауи педагогикалық және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды енгізу арқылы баланың табысты дамуы үшін жағдай жасайтын дамушы білім беру кеңістігін құру

Тапсырмалар

1. Жаңартылған мазмұнды іске асыру шеңберінде тәрбие-білім беру процесін ұйымдастыруда педагогтардың педагогикалық шеберлігі мен біліктілігін арттыру.

2. Балаларды қазақ халқының мәдени мұрасына баулу, рухани-адамгершілік қасиеттерді, толерантты өзіндік сана мен мінез-құлықты қалыптастыру.

3. Баланың жеке басын, оның қабілеттерін, тәуелсіздігі мен шығармашылық бастамасын дамытуда пәндік - дамытушы ортаны пайдаланудың тиімділігін қамтамасыз ету.

4. Отбасына психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуді және білім беруді дамыту, балалардың денсаулығын сақтау және нығайту мәселелерінде ата-аналардың құзыреттілігін арттыруды қамтамасыз ету.

5. Әр балаға мектепте оқуда табысты болуға мүмкіндік беретін даму деңгейін қамтамасыз ету.

Миссия және балабақшаның құндылықтары

Миссия: әр баланың даралығын ашатын, құзыреттілікті қалыптастыруға, қазіргі әлемде тұлғаны әлеуметтендіруге, оның мектепте сәтті оқуының негізі ретінде жағдай жасау үшін ДО мен отбасының күш-жігерін біріктіру.

Педагогикалық ұжымның негізгі құндылықтары: әр оқушының жеке басына бағдарлану және оның дамуы, қоғамның білім беру тапсырысын іске асыру процесінде құзыреттілігі мен бейімделуі үшін оңтайлы жағдайлар жасау. Педагогикалық қызметтің сапалық көрсеткіштерінің бірі-педагогикалық ұжымның тұрақтылығы, жоғары кәсіби дайындық, шығармашылық бастама және педагогикалық шеберлікті үнемі жетілдіру.

Балабақшада ОP бар балалардың құқығын іске асыру ҚР мемлекеттік саясатының маңызды бағыттарының бірі ретінде қарастырылады, өйткені бұл олардың табысты әлеуметтенуінің, әртүрлі қызмет түрлерінде өзін-өзі тиімді жүзеге асырудың ажырамас шарты болып табылады. Біздің ЕҰ педагогтарының негізгі міндеті-ОP бар балаларға жеке көзқарасты және сараланған (диагнозды, жасты, даму деңгейін ескере отырып) түзету-педагогикалық көмекті қамтамасыз ету

Басым бағыттар

1. Педагогтердің кәсіби өсуін арттыру.

2. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұнын жаңарту. Білім беруді ақпараттандыру.

3. Бағдарламалық қамтамасыз ету, әдістемелер, технологиялар

4. Білім беру процесінің қауіпсіздігі

 

Күтілетін нәтижелер

1. Педагогтердің кәсіби өсуін арттыру

Кадрлық әлеуетті нығайту.

2. Мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу және тәрбиелеу мазмұнын жаңарту.

3. Мектеп жасына дейінгі баланың жеке басы мен танымдық процестерін дамыту, қоршаған әлеммен қарым-қатынас және әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастыру баланың даму ортасын ұйымдастырумен байланысты.

Пәндік орта білім беру, дамыту, тәрбиелеу, ынталандыру, ұйымдастырушылық, коммуникативті функцияларды орындайды. Бірақ ең бастысы, ол баланың тәуелсіздігі мен көркемөнерпаздығын дамыту үшін жұмыс істейді. Қоршаған орта түзетуге және дамытуға қабілетті ашық, ашық жүйенің сипатына ие

4. Процестің барлық қатысушыларын біріктіру.

Балабақша үшін-ұйымның бәсекеге қабілеттілігін арттыру;

балалар үшін-әр баланың жеке қажеттіліктері мен мүмкіндіктеріне сәйкес толыққанды сапалы білім алу;

педагогикалық ұжым үшін-мамандыққа қызығушылықты арттыру және кәсіби құзыреттілікті дамыту;

отбасы үшін-баланың денсаулығын сақтау және мектепке түсу кезінде баланың жетістігі.